شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فرد مامورنمایی که بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده بود، خبر داد. 

به گزارش پیام خبر،سرهنگ فرج شجاعی، بیان کرد: یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و اعلام کرد که فردی خود را مامور پلیس مواد مخدر معرفی و مبلغی وجه نقد را از من اخاذی و متواری شد که بررسی موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران "کلانتری 34 جام جم" با انجام اقدامات پلیسی، فرد اخاذ در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی 54 عدد انواع کارت عابر بانک متعلق به شهروندان، 2 دستگاه موبایل، 3 عدد کلاه به رنگ‌های مختلف، مبلغی وجه نقد، مقداری چسب و پلاک جعلی کشف شد. 

فرمانده انتظامی شیراز گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که در پوشش مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دوستانم، حدود 5 میلیارد ریال از 53 نفر اخاذی کرده‌ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد، اظهار داشت: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی مراجعه و نسبت به شناسایی کارت بانک مسروقه خود اقدام کنند.

 

کد خبر 212714

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید